top of page
Irena Markovic

Made in Italy: 5 prekrasnih brendova održivih torbica koje možete otkriti na Instagramu


Rade s pažnjom, ljubavlju i okom za održivost uz talijanski know-how:

evo 5 marki prekrasnih i bezvremenskih torbica dostupnih online





Torbe su naša velika strast i postalo je sve teže pronaći onu koja je lijepa, da traje godinama i koja je proizvedena u Italiji, zemlji koja je sinonim za dizajn, estetiku i pažnju na održivost .

Sve vise brendova u sektoru mode odlučuje prihvatiti održiviji put, koji se također temelji na valorizaciji talijanskog obrtništva, na proizvodnji koja podržava etično i lokalno poslovanje te na inteligentnijoj potrošnji.

Kupci se okreću sve više slow modi, proizvodi postaju jedinstveni, a limitirana proizvodnja daje prednost pred prekomjernom proizvodnjom, ograničavajući kompulzivnu kupnju u korist dugotrajnih i bezvremenskih odjevnih predmeta.

To su vrijednosti na kojima se temelje mnogi novi brendovi, često male i srednje tvrtke made in Italy koje su se preko Instagrama probile u modnu industriju.

Donosim popis 5 održivih, obrtničkih i talijanskih brendova torbica koji dolaze izravno s Instagrama:


NIDO je marka kožne galanterije koju su osnovali Nicola (CEO i suosnivač) i Domiziana (kreativni direktor i suosnivač), životni i poslovni partneri.

Karakterizirane čistim i sofisticiranim linijama, torbe brenda kreću se od nježnih tonova do odvažnih nijansi: jednostavne kreacije, ali sa značajkama koje se fokusiraju na detalje.

Primjerice, klasičnu torbu Bolla, čija inspiracija dolazi od mužjaka ribe Betta, koji stvara gnijezdo od mjehurića u kojem će biti smještena njegova djeca, karakteriziraju smolaste ručke. Umetnute napola, stvaraju posebne igre svjetla i simboliziraju spoj dviju osebujnih osobnosti utemeljitelja, spajajući se u simetričnu, kružnu i beskonačnu figuru.

Nadalje, vrećice za kupnju proizvode se u ograničenim serijama, smanjujući otpad i prekomjernu proizvodnju dok pakiranje ne sadrži tragove plastike ili materijala koji se ne može reciklirati.



EUTERPE

Sofia Nardi osnovala je brend 2020. godine čiji je kreativni proces inspiriran atmosferom i dizajnom interijera 70-ih, te konceptom color blockinga.

Euterpe temelji se na tri osnovna koncepta: dizajnu, svestranosti i eleganciji.

Jedna od izreka osnivačice brenda je: "Može li dizajnerska torba koštati manje od "dizajnerske" torbe?" Što znači da se luksuz ne ocjenjuje po cijeni već po kvaliteti - po majstoru koji ga proizvodi, istraživanju materijala i proučavanju detalja.

U grčkoj mitologiji Euterpa, odnosno "ona koja razveseljuje", je muza glazbe i lirske poezije, a brend je inspiriran epitetom ove muze da donosi radost i vedrinu.


STUDIO SARTA

Giorgia Gaeta, arhitektica, stilistica i osnivačica Studio Sarta (brend iz Palerma rođen 2017. godine), odlučila je pomaknuti fokus i upotrijebiti ratan u modnim dodacima. Tako je rođen brend koji danas nudi torbe koje reinterpretiraju talijansku obrtničku tradiciju na moderan i detaljan način.

Najpoznatiji model je Pablo Basket, bucket bag od prirodnog ratana s obrubom od teleće kože i pozlaćenim metalnim detaljima.

Još jedna posebnost ovo brenda: od 2021. godine dostupna je usluga personalizacije na web stranici Studio Sarta gdje svaki kupac može sastaviti svoju torbu u bojama i materijalima koje preferira.



TRAMONTANO

Vizualni identitet brenda povezan je s morem grada Napulja - predstavlja dvije morske životinje, protagoniste mnogih legendi još od grčko-rimskog doba: lamantina.

Simboli su to tradicije i umijeća koje nalazimo u obradi Tramontano kože, koja već više od jednog stoljeća svaki proizvod čini jedinstvenim, aktualnim i bezvremenskim.


āim

Postoje tri ključne riječi koje karakteriziraju āim:

Dugotrajnost: torbe i modni dodaci brenda tu su da ostanu, zapravo njihov bezvremenski dizajn pobjeđuje nad trendovima i sezonskim trendovima. 

Jedinstvenost: svaki komad je jedinstven jer ga od samog početka izrađuju stručne ruke obrtnika koji rade u malim obiteljskim tvornicama kožne galanterije, koristeći samo najbolje materijale.

Odgovornost: misija nije prodati više, već prodavati polako i svjesno, smanjujući utjecaj na naš planet. To su tri stupa na kojima se temelji brend āim, a kreirala ih je dizajnerica Anna Maria Mongillo, koja je blago četvrtastu ručku - učinila svojim prepoznatljivim znakom. 

Torbe su izrađene od 100% kože koja dolazi od ostataka prekomjerne proizvodnje, iskorištavajući recikliranje i izbjegavajući otpad u korist održivosti.



(Photo credit: Instagram)

16 views0 comments

Comments


DON'T MISS THE FUN.

Thanks for submitting!

FOLLOW ME ELSEWHERE

  • Instagram

POST ARCHIVE

PMC_0475-edit_edited.jpg
bottom of page