TOP 7 beauty trendova koji će dominirati u 2021. godini
Globalna pandemija koja nas je zadesila u potpunosti je promijenila način na koji živimo, kupujemo i radimo.
Nisu nam više strane video konferencije, Skype callovi, Zoom sastanci.
Klasičan odlazak na posao postao je stvar prošlosti, rad u pidžami iz udobnosti vlastitog doma nova je stvarnost.
Njegu lica, bojanje kose kao i mnoge druge tretmane možemo jednostavno sami kod kuće napraviti, a proizvode možemo naručiti online.
Stručnjaci iz beauty sektora predviđaju nekoliko beauty trendova koji će dominirati 2021. godinom.
1. Kućni tretmani protiv maskni
Svakodnevno nošenje zaštitnih maski ostavlja neugodne posljedice na koži u vidu akni i izbijanja, popularno zvanih maskne. Tretmani protiv prištića i akni iz udobnosti vlastitog doma i dalje će biti trend u 2021. godini. U porastu je upotreba proizvoda na bazi AHA i BHA kiselina koje rade površinsku eksfolijaciju kože, zaglađuju je i revitaliziraju.
Hidratacija kože s proizvodima koji potiču dugotrajnu obnovu i svježinu i dalje će biti u porastu.
2. Clean beauty, personalizirani tretmani
Trend Clean beautyja ili čiste ljepote sve vise uzima maha zahvaljujući svijesti kupaca o štetnim sastojcima u našim svakodnevnim proizvodima. Dakle, u 2021. godini fokus će i dalje biti na proizvodima bez štetnih sastojaka, cruelty-free i u službi zdravlja kože. Brendovi su sve više orijentirani ka personaliziranoj njezi lica:
ne postoje dva lica koja su ista, pa tako ni dvije kože koje su iste, misao je vodilja mnogih skincare kompanija. Možda ćemo u bliskoj budućnosti izgubiti klasičnu podjelu prilagođenoj određenoj potrebi ili tipu kože. Podatak da je riječ “mikrobiom” u prošloj godini skočila za 110 % daje itekakve naznake da će mikrobiom skincare biti trend. Mikrobiom kože obuhvaća sve mikroorganizme koji žive na našoj koži i igraju ključnu ulogu u ukupnom zdravlju naše kože kao i zaštiti od kožnih problema. Znači, na kozmetičkim policama sve više ćemo viđati proizvode s probioticima i prebioticima.
3. CBD skincare
Logičan potez mnogih brendova bio je povratak prirodnim sastojcima koji imaju puno više benefita za kožu, a manje nuspojava. Najnoviji sastojak koji nudi 2u1 rješenje za kožne probleme je CBD, odnosno ulje sjemenki kanabisa.
Zahvaljujući svojim protuupalnim, antioksidativnim i anti-aging svojstvima, broj jedan je sastojak za borbu protiv akni i starenja. Osim što regulira izlučivanje sebuma i ublažava postojeće upale na koži, sposobnost zaštite kože od oksidativnog stresa svrstava ga u najjače saveznike protiv preuranjenog starenja kože.
4. Eco friendly ambalaža i zaštita okoliša
Potaknuti sve većim zagađenjem okoliša mnogi brendovi uveli su novitete u vezi ambalaže. “Zero package”, reciklirana plastika i refill pakiranja ekološki su održive opcije koje će smanjiti proizvodnju plastike.
Hourglass, MAC, L’Occitane, Jane Iredale i drugi brendovi nametnuli su se kvalitetom proizvoda i inovacijama u vezi pakiranja. Tako primjerice MAC ima custom made palete sjenila gdje sami slažete svoje nijanse, Hourglass ima refill za ruževe, Jane Iredale osim što važi za jednu od “najzdravijih” make-up kompanja, ima i refill ambalažu za pudere.
L’Oreal kao jedan od predvodnika u beauty industriji uveo je smanjenje potrošnje vode za čak 60% pa je tako postao jedan od vodećih brendova za “waterless beauty”.
5. Beauty gadgeti i online skincare analiza:
Predviđa se da će upotreba beauty gadgeta porasti u 2021. godini.
Beauty gadgeti i skincare aplikacije sjajan su način za održavanje ljepote i svježine lica. Ultrazvučne špatule, uređaji s mikrostrujom za lifting efekt, anticelulitni masažeri i drugi dodaci postaju sve popularniji u kućnoj njezi.
6. Zaštita od UV zračenja i Blue light zaštita
Zaštita od štetnog UV zračenja već godinama je imperativ.
Međutim, istraživanja pokazuju da pametni telefoni i zasloni računala emitiraju plavu svjetlost koja izaziva jako duboka oštećenja na koži.
Izloženost plavom svjetlu elektroničkih uređaja potiče oksidativni stres i preuranjeno starenje kože. Učinak plavog svjetla štetan skoro poput UV zračenja jer oštećuje kolagenska vlakna i stimulira proizvodnju melanina, uzrokujući nastanak hiperpigmentacija i neujednačenog tena.
Kako ćemo i dalje nastaviti s radom od kuće, predviđa se da će blue light zaštita itekako će biti važna tema.
7. Neinvazivni tretmani - laser, filleri i botox
Tretmani laserima, hijaluronskim fillerima i botoxom uživaju jako veliku popularnost i taj trend nastavit će se i 2021. godine.
Trend preumjetnog i “frozen face” izgleda definitivno je out i sve više klijenata traži prirodniji izgled lica, uz minimalne korekcije koje će istaknuti ono najbolje na licu.
Ovakvi tretmani prilagođeni su modernom načinu života, brzi su i neinvazivni.
Dermatolozi predviđaju da će naročito biti popularan ZOOM face procedure. Pojam ZOOM face-a označava nezadovoljstvo vlastitog izgleda lica na videu, a naročito je izraženo nezadovoljstvo s područjem oko očiju, podočnjacima, podbratkom i borama na čelu.
Comments